Univerzální terénní vozidlo

Technické parametry:

konstrukce Jan Zeman
rám žebřinový, svařený z ocelových obdélníkových profilů
přední náprava výkyvná, tuhá, originální konstrukce Zeman
zadní náprava z vozu Škoda Octavia, zúžená se zkrácenými a redukovanými listovými pery
pohonný agregát Jawa 250 , dvoudobý motocyklový motor s obsahem 250cm3, palivo směs pro dvoutaktní motory, chlazení vzduchové pomocí ventilátoru
převodová ústrojí 4 stupňová převodovka Jawa s pákovým sekvenčním řazením a kuželovou spojkou, redukční řetězová redukce dopomala, 4 stupňová + zpětný stupeň převodovka Škoda s pákovým řazením do H, kardanový hřídel, diferenciální rozvodovka Škoda
přední kola 14-15"
zadní kola 15-16" (vhodný šípový vzorek)
brzdy zadní bubnové s lanovým ručním ovládáním a hydraulickým nožním ovládáním typu Škoda 100, s možností samostaného přibržďování jednotlivých kol
řízení maticová převodka řízení Škoda 100
maximální rychlost 35km/hod.
příslušenství univerzální tažné zařízení

Obrazová galerie